facebook

Usługi doradcze:

  • porady i konsultacje dla osób fizycznych;
  • doradztwo w zakresie minimalizacji obciążeń podatkowych;
  • wypełnianie wniosków, formularzy rejestracyjnych i zgłoszeniowych;
  • pomoc i porady w zakresie otwierania działalności.

Obsługa księgowa:

  • prowadzenie ksiąg handlowych;
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów;
  • prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego;
  • prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia;
  • reprezentowanie klientów w urzędach;
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych;
  • przygotowanie przelewów podatkowych;
  • sporządzanie deklaracji wstępnych i ostatecznych z tytułu podatku dochodowego;
  • sporządzanie deklaracji do GUS;
  • sporządzanie wniosków kredytowych do banku;
  • wyprowadzanie zaległości księgowych.

Obsługa kadrowo-płacowa:

  • prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej urlopów;
  • przygotowanie, umów o pracę, wypowiedzeń i rozwiązanie stosunku pracy;
  • przygotowanie świadectw pracy;
  • przygotowanie list płac z uwzględnieniem: zwolnień lekarskich, urlopów, dodatków i potrąceń;
  • obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło, innych ;
  • przygotowanie deklaracji ZUS i przesłanie drogą elektroniczną;
  • przygotowanie przelewów do ZUS;
  • przygotowanie informacji dla pracowników na drukach ZUS RMUA;
  • przygotowanie rocznych informacji podatkowych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie innych umów ( PIT-11 );
  • wypełnianie wniosków o wypłatę dofinansowania( z PFRON ) do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych;
  • wypełnianie wniosków do Urzędów Pracy o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla nowo zatrudnionego pracownika pozyskanego z UP;
  • wypełnianie wniosków do Urzędu Pracy na odbywanie stażu u pracodawcy przez osoby bezrobotne;
  • doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych.